۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۵۵

رئیس شورای اسلامی شهر دیباج خبر داد؛

احداث بازارچه اقتصاد مقاومتی دیباج با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار

احداث بازارچه اقتصاد مقاومتی دیباج با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار

دامغان- رئیس شورای اسلامی شهر دیباج گفت: بازارچه اقتصاد مقاومتی این شهر با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و در زمینی به وسعت دو هزار متر مربع ساخته خواهد شد.

اسماعیل خراشی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بازارچه اقتصاد مقاومتی این شهر با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و در زمینی به وسعت دو هزار متر مربع ساخته خواهد شد، تاکید کرد: به زودی مراحل عملیات اجرایی این بازارچه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای بازارچه اقتصاد مقاومتی دیباج ۴۰ غرفه در نظر گرفته شده است، افزود: کمک به اقتصاد شهر دیباج و اتکا به تولیدات داخلی و فروش محصولات تولیدی خانگی و مواد غذایی و … این بازارچه راه اندازی خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر دیباج همچنین از احداث باغ ۴۰ هکتاری گل محمدی در این شهر خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰ هکتار زمین به کشت گل محمدی اختصاص یافته است.

خراشی همچنین با بیان اینکه طرح تدوین سند توسعه شهر دیباج از ابتدای سال جاری در دستور کار قرار گرفته است، گفت: مطالعات اولیه این طرح با همراهی صاحب نظران در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه تأمین زمین برای ساخت مسکن جوانان شهر دیباج یکی از معضلات این شهر محسوب می‌شود، گفت: با پیگیری‌های انجام شده حدود ۲۰ هکتار زمین به این منظور اختصاص یافت که امیدواریم با تأمین زمین، مشکل مسکن جوانان شهر دیباج برطرف شود.

کد خبر 5485445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha